Foredrag om Læger uden Grænser og deres arbejde med udgangspunkt i oplevelser fra Etiopien

Hør et spændende foredrag om Læger uden Grænser og deres arbejde med udgangspunkt i oplevelser fra Etiopien
27. august 2018
Gratis

Nikita Bulanin fra Læger uden Grænsers kontor i København fortæller om sit arbejde under sit ni måneders ophold i landet. Derudover vil han også fortælle om mange andre både store og små ting, som han har erfaret under arbejdet for Læger uden Grænser. Oplevelser som man ikke kan læse sig til guidebøger.

Nikita vil vise billeder fra sit ophold i Etiopien. Han kommer også ind på den politiske situation i landet og om forholdet til de omkringliggende lande. Der vil selvfølgelig være mulighed for at få besvaret spørgsmål.

Den faste pris er 5000 kr. at få en person fra Læger uden Grænser til at deltage i et arrangement som vores. Beløbet går ubeskåret til organisationens arbejde. Men Nikita gør det gratis for os. Geografforbundet opfordrer derfor til, at deltagere i arrangementet sender et beløb til Læger uden Grænser for at støtte deres vigtige arbejde.

Du er meget velkommen til at sætte et hvilket som helst beløb ind på kontonr. 3167 3167364179. Husk mærke msf på indbetalingen. Jeg stiller også en kasse frem i forbindelse med mødet, hvor man evt. kan lægge penge i.

Mødet vil foregå på engelsk.

Den 10. oktober 2018 rejser en gruppe medlemmer på studietur til Etiopien. Mødet er en forberedelse til denne tur, men emnet har sikkert interesse for mange andre både medlemmer af Geografforbundet og ikke medlemmer. Alle er velkomne til dette gratis arrangement.

Tilmelding kræves.

Mandag den 27.august kl 16.30 - ca. 18.30.

Mødested

Stadionvej 13C st. th, Glostrup - fælleslokalet i et bofællesskab.

Tilmelding er gratis ved tilmelding her på hjemmesiden.

Kontaktperson

Lise Rosenberg, kursusudvalget, lr@geografforbundet.dk, lise@rosenbergs.dk  tlf. 22 39 77 77.

Geografforbundet byder på kaffe og kage.

Tilmeldingsfrist er udløbet.