Rejsefond for studerende

Nyhed oprettet den 11. november 2014

Er du studerende og har du lyst til at rejse med ud og opleve Verden på en af Geografforbundet mange spændende ture? Så kan ansøge om tilskud på 20 % af prisen for vores rejser.

Geografforbundets rejsefond er for dig som er fuldtidsstuderende med et års studier bag dig. Du skal som minimum have været medlem af Geografforbundet i et år for at ansøge om tilskud til vores rejser.

Hvis du modtager tilskud fra rejsefonden, binder du dig efterfølgende til at skrive en rejsebeskrivelse/referat/artikel fra den rejse, du har været med på, til det efterfølgende nummer af medlemsbladet Geografisk Orientering.

Det du skal gøre er at indsende en kort ansøgning, hvori du begrunder, hvorfor du er interesseret i at komme med på netop denne rejse. Husk at angive dine oplysninger i form af adresse og telefonnummer samt billede af studiekort og dokumentation på, at du er fuldtidsstuderende.

Ansøgningen sendes til den turansvarlige for den ønskede rejse senest 14 dage før deadline for betaling af depositum. Din ansøgning bliver besvaret inden de 14 dages udløb, så du ved besked, inden depositum skal betales. Højst  to personer med støtte kan deltage i hver tur.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Kursusudvalget, Geografforbundet