Pris til bedste bachelorprojekt 2012

Nyhed oprettet den 16. november 2010

Geografforbundet uddeler igen i 2012 en pris til det bedste bachelorprojekt i geografi på læreruddannelsen!

I Geografforbundet leder vi altid efter nye måder, hvorpå vi kan udbrede kendskabet til geografiske emner. Vil vi derfor gerne støtte de nye generationer af geografistuderende på landets professionshøjskoler. Vi belønner årets bedste bachelorprojekt i geografi med Geografforbundets professionsbachelorpris. Vinderen af prisen modtager:

•    Tre gratis bøger efter eget valg fra Geografforlaget

•     Et års medlemskab af Geografforbundet

•     Gratis deltagelse i årets Geografweekend i Skåne den 14. - 16. september 2012

Del dit projekt med os!

Hvis du har skrevet et spændende bachelorprojekt med et geografisk indhold, så send din opgave til os! Gennem GOs Professionsbachelorpris får du mulighed for både at opnå anerkendelse for dit arbejde, samt dele din viden med andre geografiinteresserede.

Er du underviser i geografi på en professionshøjskole, og kender du en studerende, hvis bachelorprojekt bør belønnes med vores professionsbachelorpris? I så fald kan du nu opmuntre dine studerende til at indsende deres projekter og deltage i konkurrencen om årets bedste geografibachelor.

Frist for indsendelse: Den 15. juni 2012

Sendes til Geografforbundet, Anker Heegaardsgade 2, 3. tv, 1572 København V

Vi glæder os til at læse opgaverne!