Kom med på tur med Geografforbundet!

Nyhed oprettet den 07. november 2017

Som medlem af Geografforbundet kan du hente faglig støtte og inspiration til undervisning i geografifaget. Selv om du ikke underviser, men har en interesse for geografi er du også meget velkommen i Geografforbundet.

Vi tilbyder bl.a. faglige studierejser til hele verden og arrangerer ekskursioner i Danmark.

Lige nu har vi planlagt en lang række studierejser og ekskursioner. Du kan i årshjulet se fastlagte aktiviteter frem til juni 2018. Der kommer løbende flere aktiviteter med inspiration til undervisningen til lærere, men også for mennesker med almen interesse for geografi.

Studierejser og den årlige Geografweekend er kun for medlemmer af Geografforbundet. Men de fleste af vores ekskursioner i Danmark kræver ikke medlemskab af Geografforbundet, og de fleste er ovenikøbet gratis. Du kan altså tage din mand, veninde, nabo eller søn med på en guidet tur, som både er en spændende og udbytterig oplevelse med en faglig kompetent turleder og foregår i selskab sammen med andre engagerede mennesker.

Følg med i vores nyhedsbreve og på hjemmesiden.

Hent årshjulet her. Print det evt. ud og gem det. Årshjul 2017-2018